Start - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bert Boots - WaarBenJij.nu Start - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bert Boots - WaarBenJij.nu

Start

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert

27 Augustus 2015 | Nederland, Amsterdam

Vorige week vrijdag bij Vrijbuiter in Zaandam allerlei lichtgewicht spullen gekocht om te kunnen kamperen. Vandaag alles uit gepakt en in de fiets tassen gedaan. Nu is het zaterdag en ik heb nog een week te gaan om te bedenken wat er nog meer mee moet. Zo juist bedacht dat er nog een schuurspons en theedoek mee moet.

Vanmiddag de trapper van de fiets geprobeerd te demonteren maar dat is niet gelukt. ( Dat is nodig om in het vliegtuig te transporteren)

Oja het gasbrandertje moet mee.

Op vrijdag 28 ga ik proeffietsen naar Geversduin jullie allen wel bekend.

Lijst voor vrijdag : bakboter/peper/zout/scheerspullen,

Zojuist gekeken op internet naar eenspansgerechten, ze hebben er een heleboel. Vrijdag 28 augustus ga ik Tafilerine maken.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Weer verder

20 September 2015

Genieten

16 September 2015

Zit vast of te wel..........
Bert

Om te proeven hoe het is om et Pensioen te gaan ga ik een poosje fietsen in Portugal, gewoon omdat ik het land nog niet ken. Omdat het daar warm is en ik er goeie verhaler hoor.

Actief sinds 27 Aug. 2015