4 en 5 september 2015 eerste reisdag - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Bert Boots - WaarBenJij.nu 4 en 5 september 2015 eerste reisdag - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Bert Boots - WaarBenJij.nu

4 en 5 september 2015 eerste reisdag

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert

05 September 2015 | Portugal, Lissabon

Gisteren met vertraging in de stromende regen vertrokken. Alle aparatuur op devliegtuig modus gezet en een goede vlucht gehad. Zowel de fiets als de handbagage waren aanwezig maar wel op verschillende banden, en juist in die tas zat het gereedschap om de fiets te maken. Het was alver na twaalven en de telefoon wiegerde dienst. Het enige waar ik memee kon orienteren waren twee foto's die ik thuis vande omgevingvan het hotel genomen had.

Geprobeerd naar het hotel te bellen maar dat lukte ook niet. Wat bleek, hij stond nog op de vliegtuig modus. Rond half twee kwam ik aan en ik. Mocht nog naar binnen ook. Vanmorgen geprobeerd te pinnen maar bij de automaten blijk je twee nullen voor je pin code te moeten invoeren. Morgen maar weer proberen. Gefietst naar de oude stad en daar een lunch met veelvis gegeten.Heerlijk. Daarna verder gefietst kwam ik een fietsenmaker tegen die mijn voorrem repareerde en ook even ontdekte dat de moer op het achter wiel ontbrak. ! Hij had 10 jaar in nederland gewoond en had wel interesse in de fiets.als ik erover drie weken meeklaar was. Geprobeerd om een pontje naar de overkant te nemen maar door gebrek aan contant geld lukte dat niet. Even opde boulevard gerelaxed zie profiel foto en toen via de Lidle weer op huis aan. Even bij tanken in het hotel.

  • 05 September 2015 - 21:09

    Gertrud:

    Wat een (leuke) onderneming!Dat maakt je (bijna) zo'n 40 jaar jonger niet?
    Veel succes en veel liefs!
    Gertrud

  • 06 September 2015 - 09:52

    Lia:

    wanneer ga je in je tent? of zit het weer niet mee? Heel veel plezier/succes/sterkte. XX Lia

  • 06 September 2015 - 17:37

    GERT-Jan:

    Wat een ervaring al zo op de eerste dag. Wij drinken er een borrel op. Een glaasje port lijkt me wel toepasselijk.

    Groetjes

    Gert-jan en Gerard

  • 07 September 2015 - 10:54

    Rianne:

    Hoi Bert,

    Wow haha je maakt al heel wat mee op je eerste dagje. Geniet ervan. Erg leuk om je verhalen te lezen. Wachten met spanning op meer ;).

    Groetjes Rianne

  • 07 September 2015 - 22:27

    Marielle:

    Nou Bert, een goed begin...etc. Je klinkt alsof je de eerste dag als een soort pingpongbal door Lissabon ging. Leuk hoor, we zullen je op afstand volgen! Marielle en Nelleke

  • 14 September 2015 - 20:50

    Marcus:

    Nog op vliegtuigmodus, kom op pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 September 2015

Back home

28 September 2015

Albufeira

22 September 2015

Weer verder

20 September 2015

Genieten

16 September 2015

Zit vast of te wel..........
Bert

Om te proeven hoe het is om et Pensioen te gaan ga ik een poosje fietsen in Portugal, gewoon omdat ik het land nog niet ken. Omdat het daar warm is en ik er goeie verhaler hoor.

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 4200

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: